31-8-2016 Veel te heet... - Reisverslag uit Coral Estate Rif St. Marie, Curaçao van Pia Molen - WaarBenJij.nu 31-8-2016 Veel te heet... - Reisverslag uit Coral Estate Rif St. Marie, Curaçao van Pia Molen - WaarBenJij.nu

31-8-2016 Veel te heet...

Blijf op de hoogte en volg Pia

31 Augustus 2016 | Curaçao, Coral Estate Rif St. Marie

Het is niet normaal, zo heet. Het is 31 graden zeggen ze, met een gevoelstemperatuur van 37 graden en dat is volgens mij in de schaduw.

Vanmorgen vroeg ontbeten om op tijd te gaan snorkelen en daarna naar de Oude Markt te gaan eten in Willemstad.

Het snorkelen was een groot succes en we hebben veel gezien. Daarna nog even een drankje aan het strand.

Het bevroren water ingepakt en vertrokken om te eten op de Oude Markt. Dit is een grote loods waar ook de meeste eilanders eten, dus het zal wel goed zijn. Het lijkt wel een grote gaarkeuken. We krijgen een tafel en bestellen een inheems suikerwater en de kaart. Er staan geen prijzen op dus dat wordt een verrassing. Gelukkig staat er wel een vertaling onder de gerechten.

Het eten is lekker en verrassend veel voor een heel betaalbare prijs.

Na het eten gaan we snel weer naar huis omdat het bloedheet is. Snel in de auto en airco aan en rijden.

Nu poedelen in ons zwembad en in de luie ligstoelen in de wind en in de schaduw. Straks weer naar Willemstad om met Elvis uit eten te gaan. Tot die tijd in de luie modus.

• 01 September 2016 - 10:38

Sijke:

Wat een hitte zeg maar goed dat ik daar niet ben
    Wat zal Douwe zweten.
    Het lijkt wel lekker wat je op je bord hebt!
    Ben gisteren nog even bij pake geweest hij kwebbelde maar raak!
    Groetjes aan Douwe en geniet er van.
    Doei mama.

• 01 September 2016 - 18:57

Tea:

Zo,n vis op je bord met kop en staart dat was mij niks. Maar als het jullie maar gesmaakt heeft.
    Is Douwe al verbrand? ( met zn witte velletje)
    Wat zal dat snorkelen prachtig zijn.

• 02 September 2016 - 00:10

Pia Van Der Molen:

Hey Tea, zijn rug is vandaag wel verbrand. Waarschijnlijk met het snorkelen. Verder geen verbrandingen. Het gaat prima.
    Die vis , red snapper, heb ik gegeten. Was een kunstwerkje om te zien en heerlijk om te eten.