1-9-2016 - Reisverslag uit Coral Estate Rif St. Marie, Curaçao van Pia Molen - WaarBenJij.nu 1-9-2016 - Reisverslag uit Coral Estate Rif St. Marie, Curaçao van Pia Molen - WaarBenJij.nu

1-9-2016

Door: Pia

Blijf op de hoogte en volg Pia

01 September 2016 | Curaçao, Coral Estate Rif St. Marie

Vandaag weer een bloedhete dag. Na het ontbijt eerst snorkelspullen gekocht voor Martha en vertrokken naar weer een ander strand. Dit keer naar Playa Daaibooi. Lekker gesnorkeld en gezwommen.

Dan door naar Williewood voor een hapje en een drankje en vol bewondering gekeken van de 'geit' barbecue.

Bij de plantage vlakbij Westpunt aangekomen, bleek dat we te laat waren om de beide touren nog te doen. Dus dan maar boodschappen halen.

Samen met Jules en Yolande nog naar de flamingo's geweest hier vlakbij.,prachtig gezicht. Even verder op had Jules een souvenirstandje gezien waar we nog even wilden kijken. Het was een hutje gebouwd van stammetjes en poep van de koe vertelde de eigenaresse, een schitterend mens. We hebben daar nog wat leuke aankopen gedaan.

De rest van de dag doorgebracht bij ons zwembad en 's avonds lekker gekookt en op tijd naar bed, want morgen gaan we alsnog naar de plantage en dan eindelijk morgenavond naar het North Sea Festival Curacao 2016.

• 02 September 2016 - 09:07

Sijke:

Goedemorgen.
    Nou weer heel wat beleeft.
    Je hebt toch geen geit gegeten!
    Wat een warmte zeg.veel plezier Mama.

• 03 September 2016 - 06:44

Tea:

Prachtige barbeque en die foto aan het is ook heel mooi.
    Ach ja alles is daar natuurlijk prachtig haha!

• 03 September 2016 - 06:45

Tea:

woordje vergeten zie ik: aan het strand